Wednesday, November 10, 2010

serabut otak..

HUHU...ari nie dah msuk hari ke2 ak final exam..srbut gile otak nie tp lega la dpt jwb..actully ak xde idea nk tls ape nie cume saje gtl tgn nk mluah kn hati so ak pn buke la blog nie taip ckit, wat2 ad je..hahaha...bgus gak ad blog nie,dah mcm diari dah tp sume org bole bace..hahaha..skng nie mud x brape nk stbl so ak nk share ngn korg lgu yg sgt ak suke dgr time2 mcm nie..harap2 yg bekenaan dpt fhm yg tersirat nie!!~...:D

Hanyut – Faizal Tahir

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Ulang Chorus

Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

current mood :. L.O.N.E.L.I.N.E.S.S .:

Friday, November 5, 2010

im back!!~

FUYHH!!~ lame btl xtulis blog nie...kekok pn ad..hahaha..da hmpir 2thn kot ak tnggl blog-ing nie..hehehe..tibe2 rase mcm sronok je kmbali ke alm blog nie..kat sini tulis pape pn org xpeduli,jauh skli nk mrh..kui3..

agk2 la kn,ad ke yg nak bace klu ak tulis nie??hahaha...mmndangkn ak pn xsht sgt, so xleh nk kuar merayap la..btw,ak skng tgh nk exm nie..byk mnde nk cover..pas stu2 dugaan yg datang..kdng2 ak terpk gak, mcm mne la agk nye ending nye,hehehe..tp xsume yg kite hrpnkn mnjd, so ak byk berserah je..ok la, cukup la smpai sini utk pns bdan..lain mase,ak sembng2 lg k..zzzZZZ~

Friday, September 12, 2008

1st time saye di sini..:)

THIS is the 1st time sy menulis blog... So klu nmpk janggal,sorry la ek..i juz wana share somethng bout my life.. I am a normal person who live in kuantan but stdy 8 melaka... boring gle setiap hari cz evryday pegi blk kls je,mcm xde life lak,hehehe..


This is my fren 8 UTeM..Kami amk manufacturing engineering..da final year so after dis tak tau la masing2 nk kemana..Pic ni kami amk time rumah terbuka Faqrul Ridwan,kwn kami yg tinggl kat melaka ni..Besh2, mkn laksa and ns lemak :)


Ni pulak roomate sy..This pic was taken last year so muka masing2 da agk lain la skng,hehe..
Wak, Anaz, Hafiy, Puteh, Danny, Apiz, and Wan joe skng ni je ahli rumah sy yg msih stay kat rumah sewa kami..Evryday kami msk cz traf hidup skng da lain dr dlu..Mnyk da naik harga so terpakse la berjimat,hehe..

So,sampai sini dulu 4 my 1st blog..Nxt time,kalu rajin,saya tulis lg :D..