Thursday, January 20, 2011

It's not what u think...

Date: 21/1/2011
Time: 3.30am (gagal utk lelapkan mata)
Title: Surat utk si Dia....

"hmmmm...i already read ur blog n i really dun expected that u will say that on me..the word "USING" actually bukan utk barang2 yang i dah bg u...perkataan 2 utk perasaan yg dirasa seperti dimainkn..i have 2 explain this cz xnk trus slh sngka..i cume terase bile u cari i bile u sunyi n u tinggal kn i bile u ad "dia"...so what's ur point??...hmmm...i xpnh berkasar pn ngn u tapi nape u nk kena kasar dengan i??...aku??ko??..bahasa ape yg u pakai nie??...xpela,mngkin itu cara u nk lepas kn geram tp bukan i...sorry utk slh faham 2 n smoge u happy dgn sume yg telah berlaku..."

yang bersalah,
-Hazwan-

Sunday, January 16, 2011

No more room for u!!

IT'S not easy to me make this decision but I've to...sorry to say but i really2 don't need u by my side anymore n u may go..go out of my life!!...really hate to say this but the fact is, u just using me n i really2 disappointed with u...when u need me,u find me n when u don't, u just leave me..u try to denied that but the truth is, u are USING me...go where ever u wanna go n i won't care about u anymore!..BYE2!!!...

Thursday, November 25, 2010

Bosan..

HARI yg mmbosankan...haih~..ari nie 1 ari ak lpk kat umh je mnyiapkn kje2 yg tertngguh, hehe..
maaf kn wan kak azie..wan akn siap kn gambr2 tu scpt mngkin..huhu...bru 30% je gmbr yg dah siap..byk lg kot yg nk kne buat..mud xsmpai lg la, hehe..

Esok ak akn kl KL..tkt bas pkul 3.30ptg kot..so dpt la ak bsiap2 pas slt jumaat..saje je p KL dsmping nk menuntut ilmu..huhu..bpe lame ak sane??ak sndr pn xtau, agk2 dah cukup ilmu, ak blk la kot..hehehe..trign gak nk jmpe kwn2 ak yg ad kat sane...=)


Gambar kak Azie yg telah d'edit

Tuesday, November 23, 2010

Surat Untukmu....

-Bertarikh 23/11/2010-

Kepada insan yg disayangi....

Sebelum ni ku jaga mu penuh manja...ku sayang mu bagai puteri bidadari dari kayangan..kasih dan sayang ku tak pernah berbelah bagi..keperluan mu ku jaga dengan rapi mengikut kemampuan ku..usahkan pukul, nyamuk seekor pun ku tak kan biarkn ia mengigit mu..waktu tidur mu ku selimut walaupun kemeja kesayangan ku menjadi selimut mu kerna bagi ku tiada lagi yang lebih ku sayang selain kamu..

Tapi, tanpa ku sedari, ku sendiri telah menyakitimu...ku gagal mengawal perasaan ku lalu handset menjadi mangsa..ku tak berniat tuk membaling ke arah mu tapi malang tak berbau, handset itu mengenai jari telunjuk mu..rasa marah bertukar sedih..ku melihat mu menangis menahan kesakitan..dada ku sebak dan tangan ku menggigil..belum pernah ku melakukan sedemikian sepanjang pengenalan kita 1tahun 3bulan..jari mu mula membengkak..ku cuba untuk mengubati mu tp dikau mengelak...ku betul2 minta maaf dan menyesal...bukan niat ku untuk menyakiti mu..maafkn ku...maaafkan daku wahai bidadari ku...=(


Yang benar2 bersalah,
Hazwan....

Saturday, November 20, 2010

Final Paper!!~

SEPERTI biase,shari sblm paper,ak msti stdy gile2..tp mmndgkn nie last paper,so biase la sume mmbr ak dah xde mood..huhu..tp kne gagah kn la gak sbb paper nie mmg strct lecturer die mark so kne usaha lbh la..huhu..

SEBELUM stdy,ak mcm biase la main game, surf intrnt n p enjoy2 (konon2 nk release tnsion la) tp pas 2 ak ak full fokus ble stdy...ak setiap sem ad "cikgu" tuition..hehe..die nie la yg byk sgt tlg ak..klu die xde,ad xtau la mcm mne pointer ak stp sem..biase nye kami port kat mcd la..ramai yg igt kami p sane mkn2 n stdy tp kami lain..kami duduk-->study-->balik..hahaha (muke xtau malu la kn)..

~ "cikgu" saya!! =) ~

p/s: kepada "cikgu" tuition sy,terima kasih sbb awk sudi ajr saya yg slow nie...hehe..tnpa cikgu, sy mmg xstdy la agk nye...=)

Wednesday, November 10, 2010

Hujan!!~


MEMANDANGKAN skng nie tgh hujan kat luar nie so ak xleh la nk mryap2..hehe..duk umh sgt mmbsan kn d tmbh kn lg dgn musim exam nie..duk cite sal hujan nie,ak nk kngsi la dgn korg pnglamn ak mngmbil gmbr dgn house mate ak..pristiwa nie jd time bulan pose..ak pn xtau la dieorg nie sahur ape smpai aktif sgt,hehe.


.

serabut otak..

HUHU...ari nie dah msuk hari ke2 ak final exam..srbut gile otak nie tp lega la dpt jwb..actully ak xde idea nk tls ape nie cume saje gtl tgn nk mluah kn hati so ak pn buke la blog nie taip ckit, wat2 ad je..hahaha...bgus gak ad blog nie,dah mcm diari dah tp sume org bole bace..hahaha..skng nie mud x brape nk stbl so ak nk share ngn korg lgu yg sgt ak suke dgr time2 mcm nie..harap2 yg bekenaan dpt fhm yg tersirat nie!!~...:D

Hanyut – Faizal Tahir

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Ulang Chorus

Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

current mood :. L.O.N.E.L.I.N.E.S.S .: