Thursday, January 20, 2011
It's not what u think...
Time: 3.30am (gagal utk lelapkan mata)
Title: Surat utk si Dia....
"hmmmm...i already read ur blog n i really dun expected that u will say that on me..the word "USING" actually bukan utk barang2 yang i dah bg u...perkataan 2 utk perasaan yg dirasa seperti dimainkn..i have 2 explain this cz xnk trus slh sngka..i cume terase bile u cari i bile u sunyi n u tinggal kn i bile u ad "dia"...so what's ur point??...hmmm...i xpnh berkasar pn ngn u tapi nape u nk kena kasar dengan i??...aku??ko??..bahasa ape yg u pakai nie??...xpela,mngkin itu cara u nk lepas kn geram tp bukan i...sorry utk slh faham 2 n smoge u happy dgn sume yg telah berlaku..."
yang bersalah,
-Hazwan-
Sunday, January 16, 2011
No more room for u!!
Thursday, November 25, 2010
Bosan..
maaf kn wan kak azie..wan akn siap kn gambr2 tu scpt mngkin..huhu...bru 30% je gmbr yg dah siap..byk lg kot yg nk kne buat..mud xsmpai lg la, hehe..
Esok ak akn kl KL..tkt bas pkul 3.30ptg kot..so dpt la ak bsiap2 pas slt jumaat..saje je p KL dsmping nk menuntut ilmu..huhu..bpe lame ak sane??ak sndr pn xtau, agk2 dah cukup ilmu, ak blk la kot..hehehe..trign gak nk jmpe kwn2 ak yg ad kat sane...=)
Gambar kak Azie yg telah d'edit
Tuesday, November 23, 2010
Surat Untukmu....
Kepada insan yg disayangi....
Sebelum ni ku jaga mu penuh manja...ku sayang mu bagai puteri bidadari dari kayangan..kasih dan sayang ku tak pernah berbelah bagi..keperluan mu ku jaga dengan rapi mengikut kemampuan ku..usahkan pukul, nyamuk seekor pun ku tak kan biarkn ia mengigit mu..waktu tidur mu ku selimut walaupun kemeja kesayangan ku menjadi selimut mu kerna bagi ku tiada lagi yang lebih ku sayang selain kamu..
Tapi, tanpa ku sedari, ku sendiri telah menyakitimu...ku gagal mengawal perasaan ku lalu handset menjadi mangsa..ku tak berniat tuk membaling ke arah mu tapi malang tak berbau, handset itu mengenai jari telunjuk mu..rasa marah bertukar sedih..ku melihat mu menangis menahan kesakitan..dada ku sebak dan tangan ku menggigil..belum pernah ku melakukan sedemikian sepanjang pengenalan kita 1tahun 3bulan..jari mu mula membengkak..ku cuba untuk mengubati mu tp dikau mengelak...ku betul2 minta maaf dan menyesal...bukan niat ku untuk menyakiti mu..maafkn ku...maaafkan daku wahai bidadari ku...=(
Yang benar2 bersalah,
Hazwan....
Saturday, November 20, 2010
Final Paper!!~
SEBELUM stdy,ak mcm biase la main game, surf intrnt n p enjoy2 (konon2 nk release tnsion la) tp pas 2 ak ak full fokus ble stdy...ak setiap sem ad "cikgu" tuition..hehe..die nie la yg byk sgt tlg ak..klu die xde,ad xtau la mcm mne pointer ak stp sem..biase nye kami port kat mcd la..ramai yg igt kami p sane mkn2 n stdy tp kami lain..kami duduk-->study-->balik..hahaha (muke xtau malu la kn)..
p/s: kepada "cikgu" tuition sy,terima kasih sbb awk sudi ajr saya yg slow nie...hehe..tnpa cikgu, sy mmg xstdy la agk nye...=)
Wednesday, November 10, 2010
Hujan!!~

MEMANDANGKAN skng nie tgh hujan kat luar nie so ak xleh la nk mryap2..hehe..duk umh sgt mmbsan kn d tmbh kn lg dgn musim exam nie..duk cite sal hujan nie,ak nk kngsi la dgn korg pnglamn ak mngmbil gmbr dgn house mate ak..pristiwa nie jd time bulan pose..ak pn xtau la dieorg nie sahur ape smpai aktif sgt,hehe.
.
serabut otak..
Hanyut – Faizal Tahir
Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku
Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua
Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa
Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja
Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku
Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu
Ulang Chorus
Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka
Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja
Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja
current mood :. L.O.N.E.L.I.N.E.S.S .: